Cisco Webex

Skab de bedste rammer for telefoni og online møder

Cisco Webex er en samlet kommunikationsløsning, som forener cloudbaseret IP-telefoni, videokonferencer, online møder og virtuelle events. Få let adgang til løsningen via en app til computer og smartphone eller benyt dedikeret udstyr som IP-telefoner, interaktive skærme og intelligente videokameraer.

SkoleIT hjælper med opsætning og vejledning

SkoleIT hjælper jer med at opsætte løsningen, så alle funktionerne passer ind i jeres hverdag. Vi indstiller velkomsthilsen, voicemail, automatisk viderestilling og meget andet efter jeres ønsker, og vi vejleder jer i at bruge løsningen, så den skaber mest mulig værdi for jer og jeres samarbejdspartnere.

Hvad er Cisco Webex?

Cisco Webex er en samlet kommunikationsplatform, som indeholder løsninger til telefoni, online videomøder og virtuelle events. Platformen integrerer med samtlige apps fra fx Microsoft, Google og Apple og kan bruges fra både mobil, tablet og computer.

Cisco Webex står i spidsen for udvikling af software og udstyr. De interaktive skærme er skabt til at give den ultimative mødeoplevelse.

5 gode grunde til at vælge Cisco Webex

Én samlet samarbejdsplatform

Cisco Webex indeholder muligheder for at samarbejde ved brug af IP-telefoni, videokonferencer, online møder og virtuelle events.

Online møder ansigt til ansigt

Ugemøder, fortrolige samtaler, job interviews eller workshops? Skab et fælles rum med plads til smil og øjenkontakt, uanset hvor I befinder jer.

Afhold nemt online events og webinarer

Inviter forældre, kommende elever eller andre nysgerrige til virtuelle events med op til 100.000 deltagere.

Fokus på sikkerhed og privatliv

Indbygget sikkerhed med stærk end-to-end kryptering, som sikrer en fortrolig kommunikation.

Gennemført kvalitet

Cisco Webex står for software og udstyr i særklasse. Lyden er i top, ligesom video og billede fremstår knivskarpt.

Softphone: IP-telefoni via din smartphone

Softphone: IP-telefoni via din smartphone

Med Cisco Webex kan du ringe fra skolens nummer fra din egen telefon. En app gør nemt og hurtigt din smartphone til en softphone, hvilket betyder, at du kan bruge din egen smartphone som arbejdstelefon og få adgang til en række af brugbare funktioner: Omstil opkald til dine kollegaer, tilmeld dig en kø som vagtlærer eller sluk for appen, når du holder fri. 

Når I vælger SkoleIT Netværk, følger SkoleIT’s app SmartApp med til alle ansatte. Appen gør det lettere at monitorere netværket, håndtere gæstebrugere og styre elevernes adgang til internettet

Giv en god oplevelse

Uanset hvem der ringer til jer, eller hvornår de kontakter jer, så kan I sørge for at de bliver mødt med god lyd og får en varm modtagelse. Det giver et godt førstehåndsindtryk over telefonen.

Byd velkommen

Med en velkomsthilsen tager I pænt imod alle, selv når I ikke kan tage opkaldet og I undgår at telefonen melder optaget ved første ring. 

Tilpas beskeder

Målret information og opsæt beskeder, der skifter i forhold til klokkeslæt og ugedage. Fx ved frokostpause, kontortid og ferie.

Strukturér opkald med valgmenu

Lav jeres egen struktur med de nøglepersoner, der står til rådighed over telefonen. Det er en stor hjælp, både for jer og dem, der gerne vil have fat på jer.

Omdiriger et opkald

Stil en samtale om til en kollega eller lav fast viderestilling, hvis I er til møde eller ude af huset. Har I en vagtlærer på skolen, så kan I også viderestille opkald fra hovednummeret uden for alm. skoletid.

Tilføj nye funktioner

I kan altid tilføje nye funktioner fra Cisco Webex i takt med at jeres behov ændrer sig. 

Specifikationer og spørgsmål

Hvad får I med Cisco Webex?

Fri Support, drift og vejledning.

En hosted telefoni-løsning uden en lokal omstillingscentral (PBX).

Opsætning af Softphones

Bordtelefoner som kan flyttes efter behov og tages med hjem i ferien uden tilpasning.

Let etablering af telefoni på hjemmearbejdspladsen.

Vælg mellem Dect headset med lang rækkevidde eller Bluetooth headset som kan bruges med både fastnet, mobilen og via online videomøder på pc.

Meld telefoner ud og ind i telefonkø via app.

Reservering af båndbredde til telefoni med SkoleIT Netværk.

IP-telefoni tilpasses skolens behov ved etablering.

Yderligere tilpasning klares let via telefonsupport når behovet opstår for ændringer.

FAQ: Cisco Webex

Kan IP-telefoni bruges til både fastnet og mobil?
Ja, du kan bruge både fastnettelefoner og mobiler. Det er muligt helt at undvære fastnettelefoner, hvis det passer bedre til jeres hverdag, men vi anbefaler bordtelefoner til kontoret.

Koster IP-telefoni mere end andre telefonløsninger?
Der kan være penge at spare ved omlægning til IP-telefoni, men vi anbefaler løsningen af hensyn til kvalitet og brugeroplevelse. Kontakt os og få et tilbud på en samlet løsning på fastnet- og mobiltelefoni.

Kan jeg lave ændringer til min IP-telefoni på et senere tidspunkt?
Ja, med et abonnement på IP-telefoni hos kan du altid ændre dine indstillinger og tage nye funktioner i brug. Kontakt blot supporten og bed om ændringer når behovet opstår.

Hvad sker der, når jeg skifter til IP-telefoni?
I får hjælp med at udvælge de funktioner, der passer til jeres behov. Jeres nuværende telefonnummer bliver overført og det gamle abonnement bliver opsagt.

I kan beholde jeres nuværende mobiler, og behøver kun at indsætte et nyt simkort. Fastnettelefoner skal sættes til et netværkskabel. Det kan være nødvendigt at indkøbe nye fastnettelefoner, som passer til løsningen. Dette er inkluderet i det samlede tilbud.

Produkt- og forretningsbetingelser

Priser

Kontakt SkoleIT for at få en pris på en Cisco Webex-løsning til jeres skole.

Når I skifter til Cisco Webex betaler I en oprettelsesomkostning og efterfølgende for et månedligt abonnement.

Hvis I vil have glæde af den gode lydkvalitet og de andre funktioner til fastnettelefon, så er det nødvendigt at indkøbe bordtelefoner. Alle omkostninger oplyses når I beder om et tilbud.