FAQ

Fejl ved login på SkoleIT Netværk, Office 365, G Suite (UNI-Login)

Bliver du afvist ved loginforsøg, kan det skyldes at:

  1. Du har indtastet et forkert UNI-login
  2. Din adgangskode endnu ikke er aktiv på SkoleIT’s servere

Skift din adgangskode

Problemer med login kan ofte løses ved at skifte adgangskode til UNI-Login. Skift adgangskoden på mit.uni-login.dk.

Vent og login på ny

Hvis du bliver afvist, fordi din adgangskode endnu ikke er aktiv på SkoleIT’s servere, kan du vente og prøve igen senere.

  • SkoleIT Netværk/SkoleWiFi: Vent 30 minutter, før du prøver igen
  • Google G Suite: Vent 1 time, før du prøver igen
  • Office 365: Vent 3 timer, før du prøver igen

Stadig problemer?

Kontakt skolens IT-ansvarlige for at få en ny adgangskode.

Læs også om

Netværk og trådløst internet til skoler

Netværk


Google Workspace

Mircosoft 365


Unilogin


Unilogin brugerflow

Unilogin udfases.
Hvad nu?