FAQ
Fejl ved login på SkoleIT Netværk, Office 365, G Suite (UNI-Login)
Bliver du afvist ved loginforsøg, kan det skyldes at:
- Du har indtastet et forkert UNI-login
- Din adgangskode endnu ikke er aktiv på SkoleIT’s servere
Skift din adgangskode
Problemer med login kan ofte løses ved at skifte adgangskode til UNI-Login. Skift adgangskoden på mit.uni-login.dk.
Vent og login på ny
Hvis du bliver afvist, fordi din adgangskode endnu ikke er aktiv på SkoleIT’s servere, kan du vente og prøve igen senere.
- SkoleIT Netværk/SkoleWiFi: Vent 30 minutter, før du prøver igen
- Google G Suite: Vent 1 time, før du prøver igen
- Office 365: Vent 3 timer, før du prøver igen
Stadig problemer?
Kontakt skolens IT-ansvarlige for at få en ny adgangskode.
Læs også om
Netværk
Google Workspace
Mircosoft 365